Poikia odotellessani bussilta otin Giusan kanssa huoltoaseman pihassa istumisia, maahanmenoja, sivulle tuloja, katsekontaktia >jota ollaan tällä viikolla otettu useammin. Toimi hyvin eikä ottanut häiriötä ihmisistä ja autoista.

Muuten Giusalla on mörkökausi, vosa astaantulevista ihmisistä  ja osa koirista tarvii pöhistä, jos pääsee moikkaamaan menee reippaasti ja unohtaa asian nopeasti.

Namiruutu koulutuskentälle, kylvin kuivamuonaa tallatulle alueelle ja Nuutti laski Giusan siihen ja minä vapautin Fedin ja Hikan paikallamakuusta. Ammuin ekan laukauksen kauempaa, ei reagointia tosin giusaa selkeästi häiritsi se, että se olisi halunnut tulla minun luo>hämmentyi Nuutista. Toinen laukaus Giusa lähti ruudusta minun tykö, häntä ylhäällä reippaasti. Vaihdettiin Nuutti ampumaan ja minä menin ruudun viereen seisomaan, ammuttiin vielä 1x joka meni hyvin eli kaikki pysyivät ruudussa =)

Ensi kerralla parempaa namia ja joku muu ampumaan kun minä.