Ilma poutainen, aurinko pilkisti  ; ) Sipuran takarata. Mukana Mira&Tinksi, Kimmo&Elmo ja Milla&Rodi

Hikalla radan pituus n.130m. Tänään tarkoitus oli keskittyä seuraamaan että koira tekee töitä kokoajan eteenpäin, hallintaa "äijillä" sekä  tyhjiä pistoja.Aika monta uutta palikkaa kun hallintaa emme ole ottaneet, tyhjiä vain muutamia ja irtorullatkin olivat vieraat (omat nahkaiset, nämä kangasrullat) Treeneissä otan pääasiassa irtorullia, haluan varmistaa että koira käy maalihenkilöllä asti.

Etukulmissa äijät niin että olivat edenneet L.n malliin.1.Oikea etukulma oikein nätti pisto ja työskenteli eteenpäin, näytölle vauhdilla minä roikkumassa liinassa jarruna (ei hidastellut) maalimiehellä otin hikan sivulle ja laitoin maahan ennen palkkausta,ok. 2.vasen etukulma, palasi keskilinjalle "liiaan suoraa linjaa" melkein siitä mistä lähetin, toi kuitenkin rullan minulle sinne mihin olin edennyt, näytölle minä taas roikkuen ja hallinta samanlailla kun ekalla,ok. 3.Kolmas maalimies roskiksessa n.50m, haki hienosti rullan joka oli roskiksen raosta ulkona, näytölle mentiin niin lujaa että minä rypäsin oikein kunnolla auts :( jäin keräilemään itseäni ja huusin piilolle että palkkaa koiran joka jatkoi matkaa täysiä. Tämän jälkeen oli tarkoitus tehdä tyhjä vasemmalle mutta äijä oli "unohtanut" mennä piiloon niin muutin suunnitelmaa :) 4.Tyhjä oikealle, n.80m pisto jäi lyhyeksi joten laitoin uudelleen, vieläkin hieman lyhyt joten menin vähän eteenpäin ja upotin uudelleen, nyt onnistui. 5. lähetys vasuriin, upposi teki piston ja tuli pois, tästä tuli tyhjä koska vasemman umppari oli senverran pidemmällä ettei hikka mennyt sinne asti, tätä mietittiin ja toisaalta olin tyytyväinen ettei irronnut sinne asti vaikkei matkaa pitkälti ollutkaan(niinkuin f olisi tehnyt). 6. Lähetys radan loppuun vas.jossa oli umppari, toi rullan ja näytölle mentäessä astuin kunnolla liinan päälle hikka pysähtyi ja katsoi minuun, kompuroin tasapainon takaisin ja jatkoin juoksua sanomatta mitään, hikka jatkoi pinkomista palkalle, otin hallinnan tähänkin ok.

Hikka tuo rullan hyvin minulle asti, kääntyy sivulleni nenä menosuuntaan jossa pyydän irrottamaan rullan. Hallinta olin oikein tyytyväinen. Pienen paineen kehitti itselleen kaikista uusista palikoista, näin sen koirasta pienenä epävarmuutena ei kuitenkaan vaikuttanut niin että toimintakykyyn olisi vaikuttanut, hyvä hyvä.

Esineet: Fedi toi 4 vierasta esinettä; 2x takakulmista, 1x keskeltä, 1x oikealta aika edestä, oikein hienosti meni. Hikalta tuotatin myös samoista kohdista 4 vierasta(eri) esinettä, ruutu toimi jälleen hyvin!

Huh huh minun on opeteltava kirjoittamaan lyhyemmin, eihän näitä jaksa lukea..